Voodoopest, azaz Hofi-szintű szatíra jazz/rapköntösbe öltöztetve
Szereted Hofi Géza humorát? Akkor ne hagyd ki Lombos El Marci és a Juhász Attila Jazz Septet szeptember 29-ei Voodoopest-előadását az Orfeumban, amely egy közéleti est, felnőtt mese, szókimondó, bohém, kávéházi jazz!
Szókimondó, bohém, kávéházi jazz vár azokra, akik a budapesti zenés éjszakai élet egyik patinás helyszínét, az Orfeumot választják.
A Voodopest album Lombos El Marci felnőtt „meselemeze”, életszagú dalszövegeihez a magyar jazzszíntér favorit csapata, a Juhász Attila Jazz Quartet teremtette meg a minőségi, s egyben közérthető smoothjazz-hangulattal átitatott muzsikát.
A Lombos úr (Áfatartozás), Az agrárlobby meg a kartell, a Popipari paripa vagy az Alkoholtartalom (Műhelymutyi vi de jó!) egytől egyig szatirikusan dolgoznak fel aktuális témákat.
Lombos Márton dalszövegíró-énekes nevét a nagyközönség először 1999-ben ismerhette meg, amikor a sikerei csúcsán lévő Warpigs zenekar énekese lett. Dalszövegíróként többek között Takács Nikolasnak, Tóth Verának, Gáspár Lacinak, Emiliónak, a Back II Blacknek és a Hooligans-nek is jegyzett szövegeket, ám nagy sikert aratott a Group'n Swing együttesnek írt Retikül című slágere is.
A Lombos El Marci művésznéven praktizáló zenész a 2010-ben megrendezésre került Jazzy Jazz Dalversenyen Jazz utca 10. című dalával nyerte el az első helyezést és a legjobb szövegírónak járó díjat.
— A zenélés számomra abszolút önkifejezés. A napjaimat – azt a 8 órát, amit munkával töltök, és amiről Nagy Feró is énekelt – viszonylag régóta zenével töltöm. Írok, gyakorlok, énekórára járok, demókat énekelek fel. Ezen felül esténként táncpartikat szervezünk a lányaimmal. Lassan úgy is érzem magam, hogy könnyebben kommunikálok, ha szól hozzá valami zene. Az áfatartozásról (ami egyébként nincs) vagy a poppiaci helyzetről (amiről egyébként nincs is) inkább dalszöveget kreálok, minthogy nagy társaságban, prózában szónokoljak róluk. Az, hogy szeretem a munkámat, nem kérdés. Missziónak nem nevezném – már!
Egyébként a dalverseny előtti időszakot is termékenynek érzem. 2003 óta tulajdonképpen dalszövegírással foglalkozom, mondhatom főállásban – az másik kérdés, hogy az első másfél évben elég gyakran voltam emiatt éhes. Sokat dolgoztam, és roppant nagy tanulásra késztetett az a pozíció, a helyzet, hogy tőlem lényegesen sikeresebb embereknek kellett megfelelnem.
A szálakat a háttérből mozgató Magdi néni nem tűri a lazsálást, ezért a banda estjének próbafolyamatát személyesen felügyeli. A keresztapa, Don Corleone is megirigyelné azt a tiszteletet, amely a Voodoopest nagyasszonyát övezi.